nisa⭒

Kendinizi akışa bırakın albayım. Zaten kaç kişi kaldık şurada: Bakın insanlık da öldü.
Sayfa 257
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendilerine yazık edenler, zamanın her şeyi nasıl halledeceğini bilemeyenlerdi.
Sayfa 176
Kişiliği korumak için, bazen yaşamamak gerek.
Mümin nefsine şöyle demelidir: Ömür üç gündür: Dün içindekilerle beraber geçip gitti. Yarın ise sadece bir emeldir, muhtemelen ona yetişemeyeceksin. Eğer yarına çıkacaksan, yarın zaten kendi rızkıyla birlikte gelecektir. Ancak yarının önünde değerlendirilmesi gereken bir gündüz bir de gece bulunmaktadır ve pek çok nefis bu ikisinde ölüp gitmektedir. Sen de aynı akıbete uğrayacaksın. Yaşanılan günü düşünmek yeter.