nisa⭒

Kişiliği korumak için, bazen yaşamamak gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mümin nefsine şöyle demelidir: Ömür üç gündür: Dün içindekilerle beraber geçip gitti. Yarın ise sadece bir emeldir, muhtemelen ona yetişemeyeceksin. Eğer yarına çıkacaksan, yarın zaten kendi rızkıyla birlikte gelecektir. Ancak yarının önünde değerlendirilmesi gereken bir gündüz bir de gece bulunmaktadır ve pek çok nefis bu ikisinde ölüp gitmektedir. Sen de aynı akıbete uğrayacaksın. Yaşanılan günü düşünmek yeter.
insan uzun baktığı her şeye benzer ya sonunda işte şimdi sen de ona benziyorsun.
Tamamen gerçekdışı olan gönlümdeki manzaralarda bile hep uzaklar cazip geldi.
Sayfa 138