Onu neden sevdiğimi soruyorum kendime ve bilmediğimi fark ediyorum, zaten çok da bilmek istemiyorum. …Bazı kuşları ötüşleri sebebiyle seviyorum; ama Âdem’i şarkıları sebebiyle sevmiyorum -hayır, hiç de değil; o şarkı söyledikçe şarkılardan soğuyorum. Yine de şarkı söylemesini istiyorum ondan…
Cennet bahçesinde onsuz yaşamaktansa, dışında onunla yaşamak daha iyi. …Bizi bir araya getiren ve bana onun kalbindeki iyiliği, ruhundaki güzelliği görmeyi öğreten o hüzünlü olaya şükürler olsun.