Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
Bazı şeyler üzerinde durulunca önem kazanır, kendiliğinden bir önemi yoktur oysa.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir.
Yalnız gözyaşı dökebilen insanlar anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Kimseyi sevemiyorum, çünkü solumda hala sağ'sın.
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al.