Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
sadisttir insanlar, kendilerine uygun mazoşist ararlar sonrada kullanır kullanır atarlar..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk kalbimden dudaklarıma çıktı... O, artık birini ötekinin unutturduğu buselerle bir nağme, bir tebessüm gibi yalnız dudaklarımda yaşayacak...
Ben, herhangi bir tarikatın sözcüsü değilim. Derslerimde de, konuşmalarımda da tekrarladığım ve darağacına kadar tekrarlayacağım tek hakikat: her düşünceye saygı.
Kitaplar çoğaldıkça okuma sevgisi azalıyor ama yine de birçokları için okuma bir hastalık.