Siz hiç, kırıldığınız yerlerden tamir olup defalarca aynı yerden kırıldınız mı? Paramparçayken,tuzla buz olmuşken tekrardan parçalanmak için birleştiniz mi? Bile bile yürüdünüz mü acıya? Hiç, "Sonunda acı olduğunu bile bile neden seviyorum ki seni?" dediniz mi? Dediyseniz, siz de kırık bir kızsınız demektir. Ve kırık bir kızı etkilemek, hiç ama hiç zor değildir, en iyi siz bilirsiniz
“Hüngür hüngür ağlamak istedim. O kadar çok ağlamak istedim ki ne kadar ağlamak istediysem o kadar sustum. Ne kadar gitmek istediysem o kadar kımıldamadım, kaldım.”