Yazarının agatha olması okumak için yeterli oluyor. Neredeyse her hafta bir agatha kitabı okumaya çalışıyorum. Ondan fazla da okumuşumdur. Ne zaman agatha okusam kendi kendime bir oyun oynar ilk on sayfa da katili tahmin etmeye çalışırım. Bu sefer ilk kez katili tahmin ettim. Agatha nin diğer kitaplarına göre sonu benim için daha az heyecanlı geçti. Sanırım bunda katili tahmin etmem yatıyor. O yüzden puanım 10/8 :) söylemeyi unutmuşum baş kahraman Pailot.
Klasik bir eser sayıldığı için okuma ihyacı hissettim. Ne yalan söyleyeyim ismi de beni cezbetmişti. Çok ağır işleyen bir konusu var, çok akıcı olduğu söylenemez. psikolojik değeri de olan bir eser. Okuduktan sonra çok abartıldığını düşündüm, tatmin etmedi.