Herkes kendi nefsine: "Ben, Allah'ın dini için ne yapıyorum?" sorusunu sormalıdır. Eğer kurtulma derdiniz varsa, bu soru muhakkak sorulmalı ve cevabı açık yüreklilikle ortaya konmalıdır. Unutmayalım, kurtulma derdi olanların kurtarma adına bir çırpınışları olur. Rabbim bu derdi içimizde var etsin, derdimizi dermanımız, dermanımızı derdimiz kılsın.