Eğer birbirimizin düşüncelerini okuyabilseydik, bence bunun birinci sonucu, bütün dostluklar sona ererdi; ikinci sonucu çok iyi olurdu, çünkü arkadaşsız dünya çekilmeyeceğinden, insanlar birbirleri hakkında gerçek düşünceleri saklama gereksinimi duymadan dost olmayı öğrenirdi.