Aminehatun

Aminehatun
@aminehatun_
Eğer birbirimizin düşüncelerini okuyabilseydik, bence bunun birinci sonucu, bütün dostluklar sona ererdi; ikinci sonucu çok iyi olurdu, çünkü arkadaşsız dünya çekilmeyeceğinden, insanlar birbirleri hakkında gerçek düşünceleri saklama gereksinimi duymadan dost olmayı öğrenirdi.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam
Çekemez olanlar, kendilerinin olanlardan sevinç duyacaklarına başkalarının elindekiler yüzünden acı çekerler.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Eğitim
Akıllı insan, sorunlarını gerektiği zaman düşünür; başka zamanlarda ise başka şeyler düşünür; gece hiçbir şey düşünmez.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Felsefe
... başarı mutluluğun sadece bir öğesidir ve eğer diğer öğelerin tamamının feda edilmesi pahasına elde edilmişse, çok pahalıya mal olmuş demektir.
Sayfa 44·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayat ateşiyle iki elimi de ısıttım; O sönüyor, ben de vedaya hazırım.
Reklam