Amine

Amine
@amineshnn
Hiç.
Yaşamın yasası bu, hanımefendi.. Beden, haddinden çok ayrışmaksızın ayrıştığı için yaşar ..
Sel yayınevi·Kitabı okudu
Reklam
Konuş benimle.. Sesin ruhumun hangi tarafına çarpıp yankılandı?
Sel yayınevi·Kitabı okudu
Ben olumsuz mutlağım, hiçliğin cisimleşmiş haliyim.
Sayfa 73·Kitabı okudu
“Tanrı daima bizim bakamadığımız tarafta duruyor olamaz mı? Ah, ah, ömrümü bu düşünceyle nasıl heba ettiğimi bir bilsen!”
Sayfa 12·Kitabı okudu
“Çoğu insan başka insanlardır. Düşünceleri bir başkasının fikirleri, yaşamları bir taklit, tutkuları birer alıntıdır.”