Şu akraba evliliğinde ki hastalık kapma olayına kesinlikle inanıyorum. Benim halam gitmiş, "deri hastalığı" olan bir aşiretin gelini olmuş. Onun kızı deri hastası ve şu an 23 yaşında. Benim büyük halamın kızı da durur mu o da gidip o aşiretten bir adamla evlenmiş. Küçük kızı daha 5 yaşında ve aynı deri hastalığı onda da var. Gerçekten bir çocuğun hayatını nasıl mahvederiz adlı çalışma bu amk. Neyseki akraba evliliği şu an yasak, daha fazla çöplüğe dönmeden.