Grün

Grün
@anerkaaa
Bu ömür qısa, dur gəl heç nəyi gözləmə Mən gözlədim, gözlədim... Görmədin... youtu.be/JKrc6FcuXks In vitium ducit culpae fuga
Vedalaşmayı bile beceremedik..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lunaparkta yalnız bırakılmış bir çocuk gibiyim, sorun önümdeki çarpışan arabalar değil, sorun arkamızdaki dönme dolaplar.
Edebiyat
"Anılar kalır, insanlar kalmaz."
Edebiyat
Hiç sevilmemiş insanın yaraları derin olur. Herhangi birinin sevgisine hem inanmaz, hem de o sevgi, o yaraları kapatmaya yetmez.
Edebiyat
- İnsan bile bile kendini ateşe atar mı? + Atar bazen! - Ben de attım. Onu öyle çok sevdim ki, bunu o da anlar dedim. Anlarsa belki o da sever. Sevgisiz büyüdüm ben. Kimse sevmedi beni.
Edebiyat