Pasif tavır, bir erdem değil, bir başarısızlıktır. Kötülükler aktif limitlerin yokluğunda gelişir. Pasif kişi, farkında olmadan kötülüğün tarafında yer alır çünkü buna direnemez.
Çocukların sonradansa șimdi acı çekmelerine izin verin. Acı çekmek
kaçınılmazdır. Çocuğunuzun birtakım ayrıcalıklarını kaybetiği için acı çekmesine izin verin, kariyeri mahvolduğu ya da
evliliği bozulduğu vakit değil.