Bütün bu cehennemin ortasında yaşadıklarım yerine sana gülümsemeyi tercih ediyorum çünkü kısıtlı zamanım var. Beş dakika seninle gülümsüyorum, beş dakika seninle dans ediyorum ve yine beş dakika seninle gökyüzü hakkında sohbet edebiliyorum. Bu bana canlı hissettiriyor. Savaş mı çıkmış? Çıksın amına koyayım, ne yapayım. Yirmi üç saat elli beş dakika bunu düşünüyorum zaten. Senin yanında düşünmeden de durabilirim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Avukat," dedi Tugay yan tarafından. "Halledeceğim, söz veriyorum, toparla kendini. Şu an yapmamız gereken tek şey sessiz kalmak." Başımı iki yana sallayarak gülmeye devam ettim. "Korkma," dedi. "O kadar da kötü bir yer değil. Alışığım ben, sen alışmazsın ama, alıştırmam seni."