Etkileyici üzücü dram derinden işleyen bir kitaptı. Keşke böyle şeyler olmasa yaşanmasa zamanında olan şeyler çok kötü iyi ki şu devirde yaşıyoruz diyorum bazen.
İlk defa rus edebiyatı olan bir roman okudum. Kitabın ortasında sonra o kadar heyecanlı meraklı gittiki sonu bir an önce gelsin istedim. Ve sonunda gerçek bir hayat oldugunu öğrenince çok şaşırdım. Aleksandr Puşkin