Homeros'un İlyada ve Odessa, Vergilius'un Aeinas destanlarını okuduktan sonra bu kitap harika geldi. Okuduğum destanları bana tekrar hatırlattı ve oldukça keyif aldım.
Mitoloji okumamış birisi olay örgüsünü anlamakta zorlanabilir ve ilk önce yukarda adını zikrettiğim destanları okumalarını öneririm.
Herkese keyifli okumalar,