Bazen sevinince annem gibi, Rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına. Didem Madak
Alıntı
Annem o motoru sürersen hakkımı helal etmem dedi 😒
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet Anne annem (3 dil biliyordu )
Anne annem , selanik li dağlı lardan dı , dedem de öyle ..
Yabani meyveleri nasıl seçeceğimi bana anne annem öğretmişti .. kırlardan çok toplardık
Dört gözle beklediğim Kobom geldi. Elbette somut bir kitap hissi vermiyor ama daha taşınabilir olması, içine bir kütüphane kadar yükleme yapabilmek, artan kitap fiyatlarına karşı e-kitapların çok daha uygun olması gibi sebepler çok cezbedici geldi. Buna en çok kitapları koyacak yer bulamamaktan şikayetçi olan annem sevinecek galiba. E bana da hayırlı olsun 🧿 Deneyimlerimi ara ara paylaşıyor olacağım, sorusu olanlaraysa seve seve yardımcı olurum. Sevgiyle kalın.