Dört gözle beklediğim Kobom geldi. Elbette somut bir kitap hissi vermiyor ama daha taşınabilir olması, içine bir kütüphane kadar yükleme yapabilmek, artan kitap fiyatlarına karşı e-kitapların çok daha uygun olması gibi sebepler çok cezbedici geldi.
Buna en çok kitapları koyacak yer bulamamaktan şikayetçi olan annem sevinecek galiba. E bana da hayırlı olsun 🧿
Deneyimlerimi ara ara paylaşıyor olacağım, sorusu olanlaraysa seve seve yardımcı olurum. Sevgiyle kalın.