kışın güneye, yazın kuzeye ülkeyi boydan boya katediyordu ve bunu sırf sıkılmadan kalabileceği hiçbir yer olmadığı için yapıyordu, bir de gidilecek hiçbir yer olmadığı halde her yere gidilebildiği için, yıldızların altında yuvarlanıp gidiyordu işte, genellikle de batı yıldızlarının altında.