gwyn

gwyn
@annwn
Artık geçmiş yoktu ve çok uzun süre gelecek de olmadı.
kışın güneye, yazın kuzeye ülkeyi boydan boya katediyordu ve bunu sırf sıkılmadan kalabileceği hiçbir yer olmadığı için yapıyordu, bir de gidilecek hiçbir yer olmadığı halde her yere gidilebildiği için, yıldızların altında yuvarlanıp gidiyordu işte, genellikle de batı yıldızlarının altında.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ve süslü bir karavanın içinde çuval bezinden yapılma bir yatakta uyumak.
Çocuklar, bir yere mi gidiyorsunuz, yoksa sadece gidiyor musunuz?
Batı'nın ruhuydu yanıma oturan.
Korkmadım, başka biriydim sadece, bir yabancıydım, bütün hayatım sanki bir hayaletin hayatıydı...