elif

elif
@anotherversionofme
yks izin vermiyor
Halbuki mesele çok basit: İnsan hastalanır ve ölür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oraya girer girmez, kendimi dünyadan fersahlarca uzak, öteki alemde bir yerde hissettim. Sessiz, kimsesiz, derin ve bomboş bir daire.
Felaketimizi başka biriyle taksim etmek saadettir, fakat annelere değil, annelerle değil. Annelere anlatılan kederler taksim değil, zarbedilmiş olur.
Kendimi çok sevdiğim an, kendime acıdığım an.
Zihnim boş, hiçbir şey düşünmeden, fakat içim doku ağır ağır, etrafıma bakınarak, biraz da sendeleyerek yürüyorum.