Yine kadın yine istismar yine taciz ve tecavüz dünden bugüne kadının değişmeyen kaderi. Bunun ne milleti var ne milliyeti ister İngiliz ister türk dünyanın her yerinde aynı maalesef. Cahilliğin olduğu her yerde.... Dram okumayı sevenlere tavsiye edebilirim.
Ben bir dislek çocuk annesiyim . Kızım 9 yaşında. Kitap bir çok noktada beni kendime getirdi. Kafamdaki soruların bir kısmına cevap buldum. Çocuklarımızı ötekileştirmeden sağlıklı bir toplum için lütfen ozel çocuklara sahip çıkalım. Eğitimcilerin bu ve bunun gibi kitapları okumasını ısrarla tavsiye ediyorum
Çok eğlenerek okudum. Bir çırpıda bitti. Bir yeşil çam klasiği gibi geldi. O dönemin kültürel yozlaşmasını çok güzel işlemiş . Okuyacak olanlara tavsiye ederim