Serinin ilk iki kitabını okuduğum da filme yakın sahneler gözümde canlandı. Fakat serinin üçüncü kitabı bambaşkaydı. Filmden çok uzak. Gerçekten bir kitabı filmiyle değerlendirmemek lazım. Okumayanlara şiddetle tavsiye ederim. Kitapta okuduğum sahnelerin etkisini uzun süre üzerimden atamadım.
Kitabı okurken zaman ve mekan kavramını yitirdim. Okuduğum en iyi post modern romanlardan biri. Yazar hakkında ki olumsuzluklar olmasaydı diğer kitaplarını da alıp okuyabilirdim
GölgesizlerHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202014,1bin okunma