Passenger

Ah sonsuzluk, ne büyük bir kandırmacaymış meğer!
Reklam
Dostluk edebiyatı yapıp tek bir dosta bile sahip olmayan bir asalak.
Ama artık ilerleyecek gücü kalmamıştı ve dinlenmeye ihtiyaç duyuyordu. Hiç düş görmese, ne güzel olurdu....
Keşke ona bu kadar kötü davranmasaydı. Keşke zayıflıkları olduğunu belli eden birkaç açık kapı bıraksaydı.
Her gece ağlamaya çalışıyorum. Son birkaç gecedir neredeyse üst üste yapıyorum bunu. Ne umduğumu da tam olarak biliyor sayılmam. Belki ağlayabilmek bana insanlığımı geri verecek.
Reklam