— Evet senin... tıpkı bir köpeğin olabileceği gibi. İşte buna bir erkeği satın almak denir.
— Bir erkek parasıyla beni satın almak istemedi mi? Peki ben bir kadın olarak, çalışarak bir erkeği satın almak istiyorsam, bunda tuhaf olan ne?
— Bütün bu söylediklerin kızım, eniştenin feminizm dediği şeye çok benziyor.
-Söylediğiniz gibi çok iyi kalpli olduğu için onu istemiyorum ya... İyi kalpli insanlar hoşuma gitmiyor benim.
— Benim de, benim de, ama...
— Ama ne?
— Onlarla evlenmek gerek. Bunun için doğmuşlardır onlar ve koca olarak çok uygundurlar.
— Ama sevmiyorsam, nasıl evlenebilirim onunla?
— Nasıl mı? Evlenerek! Ben eniştenle evlenmedim mi?..
— Ama, hala...