📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diyecekler ki arkamdan ,ben öldükten sonra.
O yalnız şiir yazardı ve yağmurlu gecelerde elleri cebinde gezerdi.
Yazık diyecek hatıra defterimi okuyan.
Ne talihsiz adammış,imanı gevremiş parasızlıktan...
Yılların çarmıhında günler taşa tuttu.
Çivilenip kaldı ufkumda ,
Mevsimler var,yağmurlar bulutu,
Kapalı kaynar tencerem,bilinmez
Et mi pişer ,dert mi pişer.