Uçurtma avcısı ve bin muhteşem güneşten sonra çok büyük hayal kırıklığı bu kitap. Başlarda çok sürükleyici Abdullah ve Peri'nin hikayesi. Ortalara doğru yeni karakterler giriyor hikayeye ve bu kitabın sonuna kadar devam ediyor. O kadar anlamsızlaşıyor ki ana karakterleri yitiriyor ve minik bambaşka hikayeler okuyor gibi hissediyorsunuz. Aşırı savruk, dağınık bir tarz. Kitabı bütünüyle anlayabilen varsa tebrik ederim gerçekten.
O benim annemdi ve beni asla terk etmeyecekti. Bunu dünyanın en doğal şeyiymiş gibi kabullendim, hatta ondan bunu bekledim. Nasıl ki güneşe beni ısıttığı için teşekkür etmiyorsam, anneme de bunun için teşekkür etmek aklıma bile gelmedi.