azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Niçin ne olacağımızı tartışalım, ne olduğumuzu dahi bilmiyorken?
Sayfa 32
Reklam
ne saadet kalıyor, ne de bir parça esef. unutuluyor, iyi ki ve maalesef...
Ne onu istiyorum artık, ne de geciken sevgisini.
Belki de uzun süredir yüreklerimizde taş gibi yatan bir duyguyu canlandırmanın sırası gelmişti.