azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı. Galiba ölmek de bu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Karanlıkları devirmek ve aydınlık bir çağın kapılarını açmak için en mükemmel silâh: kalem. Sözle, yazıyla kazanılmayacak savaş yok...
hâlâ şifasına kavuşamayan kederlerin mabedinde çay bekliyoruz cancağızım...
Pamuk ipliğinden biraz daha sağlam tek bağ: düşünce birliği. O da rüzgârın her an tehdit ettiği bir kandil..