azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
“Kitap bir limandı benim için.Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu girdaplar ve zirveler dünyasında tek başıma dolaşacak yaşta değildim, kıyıdan seyrettim ummanı..
Anlıyorum ki, zalim ve kıyıcı bir gerçekten kurtulmanın tek çaresi, reel dünyadan kitaplar dünyasına sığınmak.
"Diliyle insanları kıranları, ibadetleri temizlemez." !!!
Muhabbet, insanı sevdiğine karşı sağır ve dilsiz yapar.