Beklenen İstanbul depremi olduğu zaman kim gider kim kalır ne yazık ki bilmiyoruz. Bu yüzden bugüne kadar burada kırdığım kim varsa hepsinden özür dilerim. Hepiniz iyi ki varsınız. ❤️
"Dediklerin iyi hoş ama" dedim zorlukla. "Ben her şeyden şüphe ediyorum. Tanrı'dan da."
Şems-i Tebrizi yorgun "Şüphe fena bir şey değil ki. Şüphedeysen, hayattasın demektir. Arayıştasın."
Okurken sağını solunu altını üstünü çizmekten kendinizi alıkoyamayacağınız Muazzam tavsiye edeceğim birkaç kitaptan bir tanesi okumaya değer keyifli okumalar