📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Timur bize sesleniyordu. Parkın girişinde dururken havaya kaldırdığı elini sallayarak, "Ne yapıyorsunuz orda?" diye sordu.
"Ne yapalım?" Aybars kollarını iki yana açarak yüksek sesle konuştu. "Biraz salıncakta sallandık biraz da tahterevalliye bindik. Beklerken çok sıkıldık, şimdi de kaydıraktan kayalım diyoruz!"
Bu mesafeden bile kaşlarını çattığını gördüğüm Timur elini saçlarına attı, "Ne? Kaydırak mı?"
"He, kaydırak," diye cevap verdi Aybars. "Gel de kayak."