Aslında kitap güzel baya beyendim.bazi insanlara göre karmaşık geleblir ancak daha sonradan insan anlıyor. Yazım dili evet biraz karışık ve pek anlaşılmıyor. Karekterlerin 2 tane ismi olunca ve soyadları baya karışıklık olunca insanın anlaması biraz uzun sürebiliyor. Kitap karekterleri olan odkan ve pervayi çök seviyorum. Gerçekten en cok acı çeken odkan oldu. Ancak en sinirime giden sey Bengi, abi malmisin amk, tamam bu dünyaya yeni adım atmış olabilirsin ancak bu dik başlilik ne aq. Perva bengiyi kurtarıyor Bengi 'beni koruma, ben kendimi korurum' diyor, o zaman siktir git öl amk, çok merkali isen ölmeye büyür kapı açik. Gerçekten serinin ilk yerlerinde baya gicikti. Pervaya karşı soyledihi laflar bir düşmana söylenemz AQ. Bide çıkmış babasının intikamını alıyor. Tamam al birşey demiyorum ancak senin baban lgorun ailesini öldürürken Ekaterina kendi elleri ile delirtirken öyle bir baba mi var, tamam Benginin gelecehi için, peki ongunu niye dövüyordu, öyle babanın ben amk. Gerçekten zaten Bengi evet ilerleeyen bölümlerde biraz güçleniyor ve savaşmaya başluyor ancak surkli siktir git diyor pek anlamıyorum. Bazen çok yanliş kararlar alıyor. Çocukça davranıyor pek anlamıyorum. Zaten sevdihim kız kaekter Natasha, yani Bengi gibi dehil daha güçlü. Neyse kitap güzel ama Bengi gıcık
sanirim bu seriye yazdigim ilk inceleme bu. 4. kitabi bitirdim evet ama seride cok fazla sey oluyor.
spoi icerir, seriyi okumak isteyen bu incelemeyi okumasin (gayet guzel btw sadece biraz bol smut var)
oncelikle wtf diyerek baslamak istiyorum. o kadar soft giderken bir anda yaz prensini öldüremezsiniz tamam mi? sonra bir anda onu dirildip BENIM DUYGULARIMLA VE AKIL SAGLIGIMLA BU KADAR KOLAY OYNAYAMAZSINIZ!!! kahroldum aq rosalinanin o anki acisini, caresizligini, umutsuzlugunu her seyini hissettim. 1 puani o yuzden kirdim beni kotu hissettiremezsiniz
Aslında gayet akıcı bir kitaptı. Ben uzun otobüs yolculuğumda tamamını tek oturuşta okuduğum için bana film gibi geldi, bu yüzden son noktalardaki geçmişin anlatıldığı kısım bağlanamamış gibi oldu. Hatta
Spoiler
Bana kalırsa douglas'ın aslında dedektif çıkmasının anlatıldığı o bölümde şunu hissettim ya , adam 50-60 sayfa boyunca çetenin neler yaptığını hatta adamın girdiği işleri anlatıyo falan sevdiği kadını anlatıyo anasını satayım son kısımda adam dedektif çıkıyor bakıyoruz herkesi oyuna ketenpereye getirmiş son 10-15 sayfada anlatıyor. Aga o zaman ben ne anladım ya, ki bu dedektifin girdiği çetenin tam olarak ne işe yaradığını da anlamadım ki usta. Elemanlar kasabayı mesken tutmuş 01 deki elemanlardan bi farkı yok ki. Polisler rüşvetle çalışıyo adamlar çete kurmasa birileri kuracak yani. Hadi anladım , bunları tutuklatman lazım bilader ama hani hiç mi vicdanın üzülmedi ya aq bunu hissettiremedin bana hiç birleşemedim o douglas ile , hatta o flashback yüzünden sherlock holmes ve waston ile de tam benimseyemedim ki. Macdonald var anasını satayim eleman benim gozumde hala mcdonald 2li burger menusu olarak kaldi onun yanindaki adam vardi adi neydi white mason mu o eleman da bombos sadece tostcu yakup un tiknaz ve pipo kullanan tipiymis gibi hissettim.
bak kitap harbi aktı güzeldi kötü demiyorum. Ama, ama, ama bu kitap daha iyi olurdu, daha akıcı olurdu. Olay örgüsü güzel, sağlam bir iş var. Ama neden ben 100 sayfa boyunca baska bi hikayeyi sonraki bi 50-60 sayfa da baska bi hikayeyi okudum amk. Ulan Doyle var ya hem beni sinir ettin ters köşe yaptin hem de meraklandirdin devam edecem bu sherlock holmes'a hepsini okuyacam bekle sen...
Korku VadisiArthur Conan Doyle · Portakal Kitap - İstanbul · 201910,5bin okunma
Carrie'yi (Göz) okuyup üstüne filmini izleyince şunu çok net anladım: Bu dünyada insanı dindar geçinen anası kadar, bir de lisedeki o pislik ergenler kadar kimse delirtemez.
Kız zaten evde nefes alamıyor, okulda da sırf tuhaf ve ezik diye canına okuyorlar. Bir insanın üstüne bu kadar gidilmez dedirten cinsten.Yani o meşhur balo sahnesinde Carrie ortalığı ateşe verirken içimden bir ses "Yatacak yeriniz yok aq ergenleri hak ettiniz" dedi. King abi doğaüstü güç falan yazmış ama hikayedeki asıl canavarlar o okulun "popüler" çocukları.
Kitabın anlatım tarzı filme göre daha sert, o çaresizlik hissi içime oturdu. Bir insanı ne kadar köşeye sıkıştırırsanız, patlaması da o kadar kanlı oluyor malesef. Filmi de kült zaten ama kitabı okumadan o kızın kafasının içindeki o bıkkınlığı tam anlamak zor. Ben çok sevdim, net.
2 yıl sonra yeniden okuduğumda bile hiçbir şeyin değişmediğini görüyorum. Mükemmel...
***
Gripten, sümükten ve öksürmekten tükenmiş olsam da sabah 06.30'da kalkıp işe gidecek olsam da vazgeçmeyeceğim okumaktan.
Önceki kitaplarda merak ettiğim ayrıntılar ortaya çıktıkça kanım dondu. Kendimi çok boktan şeylere hazırlamıştım ama böylesini beklemiyordum. Bir hızla ve heyecanla okuduğumdan mı bilmiyorum ama hiçbir mantık hatası da bulamıyorum. İnanılmaz güzel bir kurgusu var. Hastalıklı ama başarılı...
Bu kitabın sonunda kalbim çat diye kırıldı. Hem de kalbim bir seri katil için kırıldı. Aq erkoları sizin için adam öldürmek bile yeterli gelmiyor. Ancak insanın kanını içerseniz doyarsınız. Yok Logan efendi kendini kullanılmış hissetmiş de yok sevgisi boşaymış da... Alooo bu kız senin canın için adam öldürdü adam. Gerçi zaten öldüreceği kişilerdi ama olsun. Kıymet bilmez pislik puh senin sıfatına. İnşallah Lana'nın kapısında köpek olur havlarsın. Lanet olası federal!