Araçsız Üslup

Araçsız Üslup
@aracsizuslup
Erkek aslan aslan da, dişi aslan aslan değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elinden tutana değil, Kalbine tutunana denk gelesin 🥀
1000Kitap Gerçek Okurlar
Araçsız Üslup
Amin🤲🏻
Neredeyse 1 haftadır yazmaya çalıştığım şiirim nasıl olmuş, yorumlayın.
                                 UFUKTAKİ SEN Karşımda güneş batıyor ufuktan Güneşin rengi denize dağılıyor Rüzgarlar esiyor başka diyarlardan Kulağıma hafiften bir sesin tınısı geliyor Herkes güneşin batışı izlediğimi sanarken Oysa Seni izliyorum ufukta. Gözlerinin içine işleyen güneşin ışığı geliyor aklıma Sonra saçlarını savuran rüzgar Ve beni bütün şarkılardan alıkoyan sesin çınlıyor kulaklarımda Bu şehirde her akşam güneş batar Hep göz görmeyen karanlık sarar. Sevginden sonra... Bu şehirde hep sen doğup hep sen batıyorsun. Ve geceleri gözümü kör eden karanlığım oluyorsun. Bir gün tekrar doğuşunu görebilecek miyim diye sabırsızlanıyorum Yüreğim yeter mi bu uzun geceye Bu karanlık biter mi bu soğukta
Şiir
Araçsız Üslup
Tebrikler. Çok başarılı olmuş😊👍🏻👏🏻