Kendimi hayatta şanssız sayardım ancak bu operasyon sonrası ne kadar çok sevenim olduğunu görünce mutluluktan gözlerim doldu.
Hayattaki şans ve mutluluk, ne zengin olmak ne muhteşem bir arabaya binmek, ne bir villada oturmak, ne harika bir kariyer yapmak… bunlardan çok daha anlamlı ve önemli bir şey var o da zor anlarında elini tutabilecek, sana güç verebilecek dostlar biriktirmek bence…
Ben bu anlamda çok şanslı ve mutlu bir insanım…
Benim için endişelenen,
Yalnız kalmama izin vermeyen
Ameliyattayken dualarını esirgemeyen
Ziyaretime gelen
Telefonla arayan
Benim için çeşit çeşit yemekler yapan,
Evimi çiçek bahçesine dönüştüren
Canım Aileme
Ömürlük Dostlarıma
Değerli velilerime ve her biri canımın içi olan öğrencilerime sonsuz teşekkür ederim.
İyi ki varsınız 🙏
En kısa sürede tekrar sağlıklı günlerde bir arada olmak dileğiyle 🍀
Hepinizi çok seviyorum 💞