Aleska

Aleska
@archielst
Ve karalar içindeki şeytan nezaret eder. Koruyucu meleğim çekip gider.
Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan, bir meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın; tek bir açıdan sun. Daha da iyisi, hiçbir açıdan sunma.
Reklam
Hepimiz birbirimize benzemeliyiz. Anayasa’nın dediği gibi, herkes hür ve eşit doğmaz ama herkes eşit hale getirilir.
İnsan bilmediği şeyden korkar hep.
Rahat bırakılmamıza gerek yok. Aslında arada sırada rahatsız edilmemiz gerek.
Sisifos’u mutlu olarak tasarlamak gerekir.