Arda

"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Kendi başına acı çeken, ruhunda acıyı daha fazla duyar,
Bundan böyle yabancısın artık sonsuza dek Gönlüme de, kendime de..
Buldum: Yalnız kalmaktan korkunca yalnızlığım artıyor.
Sayfa 37