S.

S.
@ariNia
Birkitapdüştüyere/Kapandıbirpencere
O unutuldu, yaşayanların dünyasında seni hatırlayan kimse kalmayınca, bu dünyadan da siliniyorsun. Buna,, son ölüm diyoruz..
Film Repliği
S.
Anılarımız, yaşarken bizi tanıyanlar tarafından hatırlanmalı. Hikâyelerinde bizi anlatmalılar.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bazı kitaplar, gerçek yaşamdan daha duyarlı, daha büyük boyutlara götürüyor beni.
S.
Bu kitap gibi..
Bu denli çözümsüz, dış olgulara bağımlı bir yaşamın içinde olmamak ne büyük bir mutluluk. O esir. Her gün yaşlanmaya, her gün kafasından ve gövdesinden bir şeyler yitirmeye esir. Her gün gelişen, her gün büyüyen, tüm çağlara varan bir bağımsızlığın, nesnelere dayanmayan bir özgürlüğün mutluluğuna hiç varmayacak. Anadili bile gelişmemiş. Düşünceleri, insan varoluşunun gerçeğini kavramaya yeterli değil.
S.
I'm
İlk kez tadıyordum ölümü ve tadı acıydı, çünkü doğmaktı ölüm
S.
ölmek ölmektir ve tadı tatlıdır