Hayat,ölene kadar hissedilen zevklerden, çekilen acılar çıkarıldığı zaman geriye kalandır.
Hayat=zevk-acı
Sonuç:
Pozitifse: yaşamıssindır hayatı
Negatifse: ölmüssündür dogdugun gün
*tabi bir de sıfır ihtimali var bu durumda ise zamanin yetmemistir hayati anlamaya*
Bazıları devlet başkanı ,bazıları sihirbaz ,bazıları da deli olur sıkıntıdan. Bense en üstün yaratık olduğumu kanıtlamak için kendime, hiçbir şey yapmadan bekliyorum .