Yaşama hissinin yok oluşu ve yeniden doğuşunu anlattığını düşündüğüm müthiş bir kısa hikaye. Yaşam zevki ve bunu hissetmek bazen tüm zenginlikten önemli olabiliyor.
Gelecek hakkında okuduğum en gerçekçi bilim-kurgu kitabı diyebilirim. George Orwell'ın 1984 kitabına nazaran tam tersi bir gelecek ön görüsü olan bir bakış açısı var. Bilimkurgu romanlarını seviyorsanız, bence okumalısınız.