İnsanın hayatında bazı bağlar vardır; adı her ne olursa olsun, kalpteki yeri sadece tek bir kelimeyle mühürlenmiştir: Anne. Ben sadece bir halayı değil, çocukluğumun en güvenli sığınağını, her düştüğümde elimi tutan o şefkatli eli, bakışından ne hissettiğimi anlayan kocaman bir yüreği, yani annemi kaybettim...
Dünyada yeri doldurulamayacak tek şey, bir insanın arkasında bıraktığı o koşulsuz sevgiymiş.🥀
Gözlerimi her kapattığımda bana kattığı güzellikler, öğrettiği değerler ve o hissettirdiği benzersiz şefkat sarıyor ruhumu. Sen benim bu dünyadaki en güzel şansım, kalbimin en korunaklı köşesiydin...
Şimdi nereye baksam onun tatlı gülüşünü, kulağımda her daim yankılanacak olan o sıcacık sesini arıyorum. "Geçecek" dedikleri bu sızının, aslında zamanla sadece daha derin bir özleme dönüşeceğini çok iyi biliyorum... 🥀