Arkhe Apeiron

Arkhe Apeiron
@arkheapeiron
Kararsızlar okulunda yetişip parça ile ize tapan bizler, yalnızca vakaların önem taşıdığı klinik bir zamana aidiz. ɪɴ sᴏʟɪs sɪs ᴛɪʙɪ ᴛᴜʀʙᴀ ʟᴏᴄɪs
Bir cümleyi bitirmeye çalışan kopmuş bir kafa gibi günlerin içinden geçtim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında, biz bir yığın yalnızız..
Kitle düzenin günahıdır, ahlakın ve imanın alt ürünüdür, düzeni, ahlakı ve imanı mahkum etmeye bu kadarı yeter, çünkü bunların tek yaptığı, insanları çağaltmak ve onları böceğe çevirmek..
Belki de insan olarak, yaşadığımız her gün yapabileceğimiz en önemli şey, kendimize ve başkalarına ne denli karmaşık, narin, sonlu ve benzersiz yaratıklar olduğumuzu anımsatmaktır.
“bene qui /atuit, bene vixif” İyi saklanan kişi iyi yaşamıştır.