Kolay zaferlerden başı dönenlerin,her şeyi bi anda çok sevenlerin ve her şeyi bi anda yok sevenlerin arasında, bir gün birbirimizin yanında olmadan öleceğiz.
Bülent Parlak
susmaktayım, uzağında değilim unutmanın
ah! öfke için geç vakitteyim
durup dururken bir yerde
karşıma çıkan rastlantıdayım
hafızasındayım eski bahçenin
sarhoş asmaların biriktirdiği
boğazımı yakan acı bir imgedeyim
güneşi anımsamada,
ve orada durmakta
ama orada kaybolmaktayım
ah! öfke için geç,
çok geç öfke için
durgun gölü bulandırmak gerek...