Sevgili Oğuz, analizini düşüncelerini okurken seni takdir ettim, dediğin gibi bir kitabi okurken aktuell hayatımızla, yaşadığımız toplumda sosyoljik ve psikolojik olarak ne gibi bir karşılık bulduğumuzla o kitabın bizde uyandırdığı etki korele bence. Ki o zaman o kitap görevini yapmıştır, bize bir projeksiyon tutmuş kendimizi ve hayatı daha iyi anlamlandirmamizi sağlamıştır. Dediklerine katılıyorum. Günümüzde cezayı hakedipte adeta toplum tarafından ödüllendirilen bir adaletsizlik sistemi içinde yaşıyoruz. Ve bence ceza ve suçu bazen de direkt o toplumun temayulleri belirliyor. Sesini çıkarmayan ama lar arkasına saklanan, sinmiş dahasi kör bir gözle hatta vicdanla hareket eden çoğunluk adaletin tecelisinin önündeki en büyük engel bence..
Diriliş kitabini henüz okumadım. Yazına rastlayinca biran önce alıp okuma istegimi uyandırdın. Okuyunca gelip tekrar buraya yazmayi düşünüyorum.