Bence insanların en akıllısı, hiç değilse ayda bir kez kendine akılsız diyen kimsedir.Günümüzde inanılmayacak bir şey!Eskiden bir akılsız en azından yılda bir kez olsun anlardı akılsız olduğunu. Şimdi nerde?Üstelik işleri öyle karıştırdılar ki akıllıyı, akılsızdan ayırmanın olanağı kalmadı.Özellikle yaptılar bunu.