Sümeyye Arslan

Sümeyye Arslan
@arslan_smyy60
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ OMÜ
Keşke öyle yapmasaydım dediğimiz anlar, iyi ki dediklerimizden fazlalaşınca dengemiz kalmıyordu. Hayatın yasını tutarcasına yaşamaya başlıyorduk. İşte bu yüzden her deneyimimiz kutsaldı çünkü o deneyimler aracılığıyla konuşuyordu hayat bizimle ve analizini yapabildiğimiz kadarını anlayabiliyorduk.
Sayfa 531·Kitabı okudu
İlişkiler