Ben de yatağa uzandım kardeşlerim ve çok yorgun ve bitkin ve acılar içinde olduğumdan hemen uyudum.Ama aslında uyku değil de daha güzel bir dünyaya geçiş gibiydi.
Bir masal daha bitti
Artık çok mutsusuz önümüzde bir son gözlerimiz kapalı
Kimse unutmasın bu ıslanan masalı
Bir yağmurda eriyip giden şeker prens tuz kralı
youtu.be/Bsp4ExWOSuU