İnsanların sorunu neydi? İncittikleri insanı azıcık bile umursamadan, kendilerinde istedikleri her acı verici zehri söyleme hakkını bulmaları sinir bozucuydu.
.... ama bir kere güvenmeniz gereken insan tarafından hayal kırıklığına uğratıldıysanız, kimseye sizin üzerinizde kullanabileceği bir kozu vermeye niyetli olmuyordunuz.