Dünya dönüyor.
Güneşin aydınlattığı aya bakıyoruz.
Ayaklarımız yerde ve gözlerimiz gökyüzünde, değişerek ilerliyoruz.
Açtığımız sayfanın diğer tarafındaki birilerine o kocaman gerçeği ulaştırmak için.
Günlükçüğüm, biliyor musun, insanlar birbirlerinin kalplerine bakmayı akıl etmezler. Dış görünüşlerine bakarlar ve çokça yanılırlar. Şahsen ben bir insan olsam asla başkalarının dış görünüşüne bakmazdım. Hatta belki dernek bile kurardım. Kalbini Gördüm Derneği… Bütün iyi kalplileri de buraya toplardım. Süper olurdu di’mi?