Kay

Kay
@artsyrex
...Lakin büyüdükçe çocukken okuyup aldığım lezzetten öyle uzaklaştım ki. Şimdi yeniden açsam Dünyanın Merkezine Yolculuk'un ilk sayfasını. Dünyanın geri kalanını unutsam, hayret etsem, gıpta etsem, şüphe etsem, sarılsam... Gerekirse başka hiç kitap okumasam ve bitirip bitirip yeniden Jules Verne okusam...
Sayfa 15·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İki tür insan vardır. Bir yanda ayrımcılığı sert bir dürtü ve arzuyla yaşayanlar; öte yandaysa bir şey düşünmeden bir yerlerde duyduğu lafları satmaya çalışıp ayrımcı terminolojiyi kullanmaktan öteye geçemeyenler.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Yapacak çok şey var. Bir hayat yeterli değil. Yapabileceğin en iyi şey bile azıcık. Ama yine de...
Bu tahtaları terk edilmiş bir evde buldum. Acaba yağmur onlara tekrar gelince hangi anıları canlandı? Onları aldığım evdeki hayatlarını hatırlıyorlar mı? Bir yabancının evi gibi kokuyorlar.
Bir süre sonra ay çiçeği bizim hislerimizi düşünmeden kuruyup gitti.