Beybûn

... Rableri, “ Korkmayın,” diyor, “ şüphesiz ben işiterek ve görerek sizin yanınızda olacağım.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın O’ndan her ümit kesişi kendi kendini yaralaması değil midir?
İnsan , insanın üzerine depremin kalıntıları gibi çöker.
“Bilinmesi gerekir ki, en kolay şeymiş gibi görünen şey, aslında en zor şeydir: Kendini bilmek.” Edgar Morin
“ Secde et ve yaklaş.”( Alak,96/16)