📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğlu askerlikten annesine telefon açar
+Selamünaleyküm annem nasılsın ?
- Aleykümselam Oğlum iyiyim Sen nasılsın?
+Ben de iyiyim anne 5 gün sonra geliyorum
- Çok mutlu oldum oğlum sağ salmaet gel inşallah
+Anne bir arkadaşım da gelecek birkaç gün bizde kalsın
- 1 ay bizde kalsın oğlum bir zararı yok bize
+Yalnız anne o mayına basarak İki bacağını kaybetti
-Yok oğlum gelmesin o bize Yük olur
İki bacağını kaybeden oğlusuydu
Ertesi gün telefon gelir oğlunuz intihar etti
ve Size bir not bırakmış! Not: Anne size bir ömür boyu yük olmak istemedim beni afet
00:01━━━●───── 00:40
⇆ㅤ◁ㅤ❚❚ㅤ▷
gözden ırak olunca gönüldende ırak oluyo sanıyorsunya;
aslında öylede oluyor o çok eski bir sevdaydı bitti diyorsun...
varla yok arası, hatırlamıyorum bile diyorsun...
unutum sanıyorsun... ama biri yanından geçerken
onun gibi yürüyor.....
onun gibi bakıyor......
onun gibi gülüyor.....
bütün unutuklarım boşa gidiyor......